نام:

اينجانب خسرو صحّاف فارغ التحصيل معماري بسال 1373 از دانشگاه علم و صنعت ايران بوده و در حال حاضر دانشجوي دوره دكتري معماري در واحد علوم و تحقيقات تهران و مدرس دانشكده معماري دانشگاه آزاد اسلامي مشهد مي باشم.وب لاگ خانه ايراني فعاليت خود در زمينه مباحث معماري از سال 1383 آغاز نموده است.

سه‌شنبه، اردیبهشت ۱۳، ۱۳۸۴

جملات کوتاه






(متن زیر توسط خانم مهندس شاطرزاده تنظیم و ارایه شده است )

در هر حرفه اي كه هستيد نه اجازه دهيد كه به بدبيني هاي بي حاصل آلوده شويد و نه بگذاريد كه بعضي لحظات تأسف بار كه براي هر ملتي پيش مي آيد , شما را به يأس و نا اميدي بكشاند
در آرامش حاكم بر آزمايشگاهها وكتابخانه هايتان زندگي كنيد. نخست از خود بپرسيد : براي يادگيري و خودآموزي چه كرده ام ؟ سپس همچنان كه پيش مي رويد بپرسيد : من براي كشورم چه كرده ام ؟ و اين پرسش را آنقدر ادامه دهيد تا به اين احساس شادي بخش و هيجان انگيز برسيد كه شايد سهم كوچكي در پيشرفت و اعتلاي بشريت داشته ايد. اما به هر پاداشي كه زندگي به تلاشهايمان بدهد , يا ندهد , هنگامي كه به پايان تلاشهايمان نزديك مي شويم , هر كداممان بايد حق آن را داشته باشيم كه با صداي بلند بگوييم : من آنچه را در توان داشته ام انجام داده ام؟
لويي پاستور 1895-1822


1 نظر:

Anonymous ناشناس گفت...

سلام و خسته نباشید
من در آغاز راه هستم و در ترم 3 معماری دانشگاه آزادمشهدولی امیدوارم به انتهای راه که رسیدم با خوشحالی این فریاد را سر بدهم
خوشحال می شم از نظرات شما در وبلاگم استفاده کنم
تشکر

۲:۲۷ قبل‌ازظهر  

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی